Tilbage

Læringsfolier skaber smukke lærerige omgivelser

Inspirer børn og unge med en læringsfolie. Flotte folier der byder på dansk, matematisk og andet faglig læring.

Se dig omkring i udvalget af læringsfolier

Dansk læringsfolie på vægge, gulve med mere. Dansk læringsfolie på vægge, gulve med mere.

Dansk

 

Digitale læringsmotiver er læremidler med interaktion Digitale læringsmotiver er læremidler med interaktion

Digitale Læremidler

 

Mange læringsfolier inden for fysik kemi og biologi Mange læringsfolier inden for fysik kemi og biologi

Fysik, Kemi og Biologi

 

Geografi og kort med lærerige folier Geografi og kort med lærerige folier

Geografi og Kort

 

Skabe historie på gulvet, i vinduet eller på væggen med et flot læringsfolie Skabe historie på gulvet, i vinduet eller på væggen med et flot læringsfolie

Historie

 

Læringsfolier med historiske personer og kendte ansigter Læringsfolier med historiske personer og kendte ansigter

Historiske Personer

 

Træn matematiske begreber på hinkerude læringsfolien Træn matematiske begreber på hinkerude læringsfolien

Matematik

 

Musik og rytmik kan flytte dit blik over til et lærerigt folie der bliver dit Musik og rytmik kan flytte dit blik over til et lærerigt folie der bliver dit

Musik og Rytmik

 

Sprog kan læres på flere måder med et lærings folie Sprog kan læres på flere måder med et lærings folie

Sprog

 

Natur og teknik med et flot læringfolie Natur og teknik med et flot læringfolie

Natur/teknik

 

Læringsmiljøkatalog

 

Historiske Personer

 

Hvorfor vælge læringsfolier fra UNIQA?

Fordi et læringsfolie på gulvet, væggen eller vinduet er med til at skabe en lærerig og inspirerende hverdag for børn og unge. I UNIQA er vi altid klar til at give dig professionel og uforpligtende rådgivning ud fra dine ønsker, behov for et læringsmiljø fyldt med læringsfolier.

Læringsfolier i børnehaven

UNIQA kan skabe børnevenlige motiver i børnehaver der:

  • Fremmer lysten til at lære.
  • Aktivere børnene fysisk og socialt.
  • Forbereder børnene på tal og bogstaver i hverdagen.
  • Fortæller fantastiske historier og eventyr.

I kategorierne her på siden, finder vores udvalg af læringsfolier til børnehaver.
Har du andre børnehave relaterede spørgsmål eller ønsker, er du altid velkommen til at ringe tlf. 70 21 50 90.

Læringsfolier i skoler

UNIQA hjælper den moderne skole med:

  • At kombinere læring og bevægelse.
  • At udsmykke skolen med fagrelevant viden.
  • At målrette undervisningen til den enkelte elev.
  • At gøre det nemt for læreren at planlægge sjove og anderledes læringsforløb.

I kategorierne her på siden, finder du vores udvalg af læringsfolier til skoler.
Har du andre skole relaterede spørgsmål eller ønsker, er du altid velkommen til at ringe tlf. 70 21 50 90.

Digital læringsfolie - Matrix

Digital læringsfolie på gulvet eller væggen er med til at skabe en lærerig og sjov hverdag, hvor børnene kombinerer moderne teknologi med bevægelse.

Vores produkter er udviklet i samarbejde med eksperter og lavet i en kvalitet, så de kan tåle
at blive brugt dagligt og kan gøres rent efter behov – bl.a. er vores gulvfolier i 3M kvalitet.

Husk at vi altid er klar til at give jer professionel og uforpligtende rådgivning ud fra jeres
ønsker, behov og budget - uden omkostninger for jer.

Education is the most powerful weapon citat læringsfolier Education is the most powerful weapon citat læringsfolier

Er du blevet inspireret vil det glæde os at hjælpe dig


Forslag til fælles mål, som du kan bruge den digitale læringsfolie "Matrix" til at arbejde med:

0. klasse
Matematisk opmærksomhed - tal:
Eleven har viden om talsymbolerne og deres ordning
Eleven kan læse og ordne etcifrede naturlige tal

Matematisk opmærksomhed - antal:
Eleven har viden om metoder til antalsbestemmelse
Eleven kan bestemme antal i hverdagssituationer

Sprog og tankegang:
Eleven har viden om enkle matematiske begreber
Eleven kan anvende enkle forklaringer i forbindelse med placering og
størrelse

1. klasse
Matematiske kompetencer - problembehandling:
Eleven har viden om kendetegn ved undersøgende arbejde
Eleven kan bidrage til løsning af enkle matematiske problemer

Matematiske kompetencer - modellering:
Eleven har viden om sammenhænge mellem matematik og enkle hverdagssituationer
Eleven kan undersøge enkle hverdagssituationer ved brug af matematik

Tal og algebra - tal:
Eleven har viden om enkle naturlige tal
Eleven kan anvende naturlige tal til at beskrive antal og rækkefølge

Tal og algebra - regnestrategier:
Eleven har viden om strategier til enkle beregninger med naturlige tal
Eleven kan foretage enkle beregninger med naturlige tal

Tal og algebra - algebra:
Eleven har viden om enkle figur- og talmønstre
Eleven kan opdage systemer i figur- og talmønstre

2. klasse
Matematiske kompetencer - problembehandling:
Eleven har viden om kendetegn ved undersøgende arbejde
Eleven kan bidrage til løsning af enkle matematiske problemer

Matematiske kompetencer - modellering:
Eleven har viden om sammenhænge mellem matematik og enkle hverdagssituationer
Eleven kan undersøge enkle hverdagssituationer ved brug af matematik

Tal og algebra - tal:
Eleven har viden om naturlige tals opbygning i titalssystemet
Eleven kan anvende flercifrede naturlige tal til at beskrive antal og
rækkefølge

Tal og algebra - regnestrategier:
Eleven har viden om strategier til hovedregning, overslagsregning samt regning med skriftlige notater og digitale værktøjer
Eleven kan udvikle metoder til addition og subtraktion med naturlige tal

Geometri og måling - geometriske egenskaber og sammenhænge:
Eleven har viden om geometriske egenskaber ved plane figurer
Eleven kan kategorisere plane figurer efter geometriske egenskaber

Geometri og måling - geometrisk tegning:
Eleven har viden om metoder til at tegne enkle plane figurer, herunder med et dynamisk geometriprogram Eleven kan tegne enkle plane figurer ud fra givne betingelser og plane figurer, der gengiver enkle træk fra omverdenen.

3. klasse
Matematiske kompetencer - problembehandling:
Eleven har viden om enkle strategier til matematisk problemløsning.
Eleven kan løse enkle matematiske problemer.

Matematiske kompetencer - modellering:
Eleven har viden om sammenhænge mellem matematiske resultater og enkle hverdagssituationer. Eleven kan tolke matematiske resultater i forhold til enkle hverdagssituationer.

Tal og algebra - regnestrategier:
Eleven har viden om strategier til multiplikation og division.
Eleven kan udvikle metoder til multiplikation og division med naturlige tal.

Tal og algebra - algebra:
Eleven har viden om sammenhænge mellem de fire regningsarter.
Eleven kan opdage regneregler og enkle sammenhænge mellem størrelser.

Geometri og måling - måling:
Eleven har viden om måleenheder for areal.
Eleven kan sammenligne enkle geometriske figurers omkreds og areal.

4, 5 og 6 klasse
Matematiske kompetencer - problembehandling:
Eleven har viden om kendetegn ved lukkede, åbne og rene matematiske problemer samt problemer, der vedrører omverdenen. Eleven kan opstille og løse matematiske problemer.

Er du blevet inspireret vil det glæde os at hjælpe dig